ONLINE SHOP

Ako zistím, kde je moja objednávka?
Informácie o svojej objednávke nájdete v emailoch, ktoré sme zaslali na vašu emailovú adresu.

Proces objednávky prebieha v 3 nasledujúcich krokoch:
- Potvrdenie vašej objednávky
Váš nákup je úspešne ukončený, prijali sme vašu objednávku + platbu a pracujeme na jej vybavení.
- Vaša objednávka je na ceste k vám
Vami zakúpený tovar sme pre vás pripravili a odovzdali prepravcovi. Jeho doručenie môžete očakávať nasledujúci deň.
- Doručenie tovaru
Prepravca vám odovzdal zásielku a vy sa môžete tešiť zo svojich svadobných šiat.

Kedy mi bude objednávka doručená?
Po vytvorení objednávky vám poskytneme informácie o odhadovanom čase doručenia. Môžete ju potom sledovať pomocou odkazu v ktoromkoľvek z mailov o vašom nákupe, ktoré sme vám poslali. 

Môžem moju objednávku zrušiť?
Nákup môžete zrušiť v prípade, že to stav objednávky umožňuje. Môžete tak urobiť prostredníctvom odkazu, ktorý nájdete v emaile s potvrdením nákupu. Zrušenie objednávky nie je možné po jej vyexpedovaní.

Môžem zmeniť adresu doručenia objednávky?
Po potvrdení objednávky nie je možné upraviť údaje, ako je adresa doručenia, spôsob dopravy, meno príjemcu, a pod.

Môžem zmeniť produkty v objednávke?
Po dokončení nákupu nie je možné položky vymazať ani upraviť. Po prijatí objednávky môžete uskutočniť vrátenie tovaru v zákonnej lehote.

Aký spôsob platby môžem využiť pri nákupe tovaru?

Na www.lalamarketshop.sk je možné platiť platobnými kartami VISA, MasterCard, Maestro, Diners Club International alebo prostredníctvom Apple Pay a Google Pay.


Kedy bude moja objednávka zaúčtovaná?

Platba za objednávku bude zaúčtovaná hneď po jej autorizácii.


Čo robiť v prípade, že mi bola objednávka zaúčtovaná dvakrát?

Niektoré banky môžu zobrazovať predbežnú autorizáciu a následnú skutočnú platbu. Táto suma bude odblokovaná automaticky. Pokiaľ by sa tak nestalo, odporúčame vám, aby ste sa spojili so svojou bankou a požiadali o odblokovanie predbežnej autorizácie.


Je bezpečné nakupovať na www.lalamarketshop.sk?

Bezpečnosť informácií, ktoré zákazník poskytne www.lalamarketshop.sk, je jedna z našich najvyšších priorít. Robíme všetko pre to, aby sme používali najnovšie dostupné technológie a zabezpečili sme bezpečné prostredie pre spracovanie všetkých platobných údajov. Bezpečnosť je garantovaná použitím technológie 3-D Secure.

Kedy môžem očakávať doručenie mojej objednávky?

Od zadania objednávky do dňa, kedy vám zaklope na dvere milý kuriér, trvá proces spracovania vašej objednávky a jej doručenie 1-7 pracovných dní.


Akým spôsobom bude moja objednávka doručená?

Zásielky objednané na stránke www.lalamarketshop.sk doručuje náš logistický partner, ktorým je Direct Parcel Distribution SK, s. r. o.


Aká je cena poštovného?

Náklady na dodanie sa líšia v závislosti od krajiny doručenia. Cenu za doručenie vám systém automaticky vyráta pri pridaní tovaru do vášho nákupného košíka.


Môžem zmeniť adresu doručenia objednávky?

Po potvrdení objednávky nie je možné upraviť údaje, ako je adresa doručenia, spôsob dopravy, meno príjemcu, a pod.


Ako zistím, že je moja objednávka odoslaná? Ako ju môžem sledovať?

Svoju zásielku môžete sledovať v Detaile objednávky, kliknutím na Sledovať zásielku (DPD). Ak máte nejaké problémy s objednávkou, dajte nám, prosím, vedieť a my vám radi pomôžeme.


Do akých miest/krajín je možné doručenie objednávky?

Momentálne je možné doručenie nášho tovaru v rámci Slovenskej a Českej republiky.


Môžem si nechať doručiť moju zásielku aj do balíkoboxu alebo na poštu?

Nie. Vzhľadom na povahu tovaru, ktorý ponúkame, neodporúčame využívať balíkoboxy. Kuriér nami zazmluvnehého logistického parntera vám doručí zásielku priamo domov.


Čo mám robiť, ak dostanem poškodený tovar?

V prípade obdržania poškodeného tovaru nás, prosím, čo najskôr kontaktuje emailom na info@lalamarketshop.sk alebo na tel. č. +421 911 555 323.


Môžem mať odlišnú dodaciu a fakturačnú adresu?

Áno, vaša fakturačná a dodacia adresa môžu byť odlišné. Jednoducho si svoju fakturačnú adresu a adresu doručenia nastavte ešte predtým, ako objednávku dokončíte.

Akým spôsobom môžem vrátiť tovar?

Každá naša zásielka obsahuje Formulár pre vrátenie tovaru. Pre rýchle a bezproblémové vybavenie vrátenia tovaru vás prosíme o jeho dôkladné vyplnenie.


Vrátenie tovaru v 3 jednoduchých krokoch:

- zabaľte, prosím, tovar do rovnakého balíka, v ktorom bol doručený.

- pribaľte vyplnený Formulár pre vrátenie tovaru a balík dôkladne uzavrite.

- tovar môžete vrátiť na základe vlastného uváženia, na vlastné náklady. Potvrdenie o odoslaní si, prosím, uchovajte, kým vrátenie kompletne nespracujeme.


Položky vyskúšané s cieľom zistiť, či sedia, sa nepovažujú za použité, vyhradzujeme si však právo odmietnuť vrátenie z dôvodu poškodenia alebo z hygienických dôvodov. Neakceptujeme taktiež vrátenie tovaru s odstránenými ochrannými štítkami. Ak bude vrátenie tovaru odmietnuté z niektorého z týchto dôvodov, tovar vám bude vrátený a vrátenie peňazí nezrealizované.


Do koľkých dní môžem tovar vrátiť?

V prípade, že vám tovar nesedí, máte 14 dní na jeho vrátenie bez udania dôvodu.


Kam môžem tovar vrátiť?

Vrátený tovar spolu s vyplneným Formulárom pre vrátenie tovaru pošlite na adresu: LALA MARKET s.r.o., Wolkrova 1105/37, 851 01 Bratislava, Slovenská republika


Kto platí náklad pri vrátení tovaru?

Náklad spojený s vrátením tovaru smerom k nám si zákazník hradí sám. Vo vlastnom záujme odporúčame balík poistiť vo výške ceny tovaru. Túto službu vám ponúkajú všetky prepravné spoločnosti.


Je možné tovar vymeniť?

Výmena tovaru nie je možná. V prípade, že máte záujem o tovar v inej veľkosti, štýle alebo farbe, jednoducho vráťte pôvodnú objednávku, aby vám bola vrátená celá suma, a vytvorte novú objednávku s inou/inými položkami.


Ako dlho trvá vrátenie peňazí?

Peniaze vám budú vrátené rovnakým spôsobom platby, ktorý ste použili pri nákupe vrátených položiek. Vrátenie platby, od prevzatia vašej vrátenej zásielky dopravcom po spracovanie vrátenia v našom systéme, uskutočňujeme do 30 dní v súlade s platnými právnymi predpismi. Všetky informácie ohľadom vrátenia vášho tovaru môžete sledovať kliknutím na tlačidlo Detail objednávky.

Akým spôsobom môžem tovar reklamovať?

V prípade, že máte záujem o reklamáciu tovaru, kontaktujte nás písomne na náš email info@lalamarketshop.sk a uveďte konkrétny popis reklamovanej skutočnosti. Na základe uvedených informácií zašleme potvrdenie o prijatí reklamácie a informácie k spôsobu vybavenia reklamácie v rámci zákonných lehôt. Urobíme maximum pre to, aby bol vzniknutý problém vyriešený čo najrýchlejšie a najpohodlnejšie.


Ako dlho trvá vybavenie reklamácie?

Lehota na vybavenie reklamácie začína plynúť odo dňa uplatnenia reklamácie u Dodávateľa na základe Všeobecných obchodných podmienok. Po skontrolovaní reklamovaného tovaru a uznaní reklamácie sa reklamácia musí vybaviť ihneď, pričom v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa jej uplatnenia. 


Obdržal/a som tovar s vadou, ktorá nebola pri tovare uvedená, ako mám postupovať?

Akúkoľvek nepopísanú vadu, ktorú je možno zistiť ihneď pri prvom prezretí, ste povinný reklamovať bezodkladne, najneskôr však do 24 hodín od doručenia tovaru. V opačnom prípade strácate právo na uplatnenie akejkoľvek vady. 


Obdržal som poškodený balík, ako mám postupovať?

V prípade poškodeného balíka zásielku od kuriéra nepreberajte, balík odmietnite a informujte nás o vzniknutej situácii. Vynasnažíme sa čo najrýchlejšie zaslať nový tovar alebo vám vrátiť uhradenú čiastku. Ak sa rozhodnete balík prevziať, pamätajte, že s kuriérom musíte spísať protokol o škode. V opačnom prípade by škoda nebola prepravcom braná do úvahy a neľahko by sa dokazovala vám i nám. Pri zistení škody a spísaní protokolu zostáva zásielka u adresáta. Garantujeme, že vám pomôžeme s procesom spätného odoslania tovaru do nášho obchodu a s ďalším vybavením celej záležitosti.


Čo mám robiť, ak dostanem iný tovar, ako som si objednal?

V prípade obdržania iného tovaru nás, prosím, čo najskôr kontaktuje emailom na info@lalamarketshop.sk alebo na tel. č. +421 911 555 323.

Máte ďalšie otázky?

Neváhajte nás kontaktovať...